Bauknecht KSN 525 Optima IO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht KSN 525 Optima IO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Hilfe 26-09-2011
Geschreven voor: Bauknecht KSN 525 Optima IO

Een mooie en prima functionerende side-by-side koelkast. Er wordt voortdurend ijs aangemaakt, die hetzij als blokje hetzij gekraakt wordt geleverd. De temperatuur van het tapwater is precies goed. Niet te koud.Een klein lampje in de tapruimte was wel handig geweest.

Goede indeling van de ruimtes. De onderste lade van het koelgedeelte kan extra gekoeld worden voor vlees.

Jammer dat ie wat nadrukkelijk aanwezig is. Het geluid had wel een tandje minder gemogen. Ik zou de koelkast beslist niet in de buurt van de woonkamer willen hebben.

De keuze werd grotendeels bepaald door de prijs. Bij Redcoon voor onder de € 888,= kunnen aanschaffen. De kast is wel klimaatklasse T, maar dat is prima voor een woning.

De boel zit solide in elkaar en voelt ook stevig aan. Ik verwacht dan ook jarenlang plezier van deze enorme kast.